czwartek, 18 lipca 2013

Nadzieja (Bangtan Boys - J-Hope)


    Przyjaźniłaś się z J-Hopem, raperem z nowo zadebiutowanego zespołu Bangtan Boys. A przynajmiej chciałaś tak myśleć. Tak na prawdę to kochałaś go, ale nie chciałaś mu tego powiedzieć, bo bałaś się odrzucenia. J-Hope był od Ciebie starszy i to sporo. Był miłym, romantycznym i czułym chłopakiem. Gdy zbliżała się do niego jakaś kobieta, zżerała Cię zazdrość. Ostatnimi czasy chłopak zaczął Cię unikać, nie odzywał się do ciebie a  w twojej obecności zachowywał się dziwnie. Pomyślałaś, że dasz sobie z nim spokój. Pewnego dnia zaproponował Ci wyjście do kina. Cieszyłaś się i bałaś jednocześnie. Nagle zaczął się do Ciebie odzywać i jeszcze zaprosił do kina? Coś tu nie grało. Postanowiłas jednak pójść z nim i zapytać się o jego ostatnie zachowanie. Może nie warto jeszcze wszystkiego przekreślać? Założyłaś na siebie czarno-białą sukienkę do kolan na ramiączkach i buty na koturnie. Nałożyłaś odrobinę pudru i błyszczyk, rostrzepałaś artystycznie włosy, przejrzałaś się ostatni raz w lustrze i wyszłaś. Pod twoim domem stał już J-Hope. Przywitaliście się i ruszyliście razem do kina. Na całe szczęście wasz cel znajdował się kilka uliczek dalej. Całą drogę szliście w ciszy. Dotarliście do kina a Hoseok kupił bilety. Zajeliście miejsca w sali kinowej i po chwili zgasły światła. Dziwiło cię to, że w sali nie było nikogo oprócz Ciebie i twojego toważysza. Na ekranie kina zaczęło lecieć amatorskie nagranie. Zdziwiłaś się bo nie było reklam. Przyglądałaś się uważnie gdy poznałaś na nagraniu J-Hope'a. Chłopak siedział na krześle i zwierzał się do kamery.
-"____... Jesteś wspaniałą przyjaciółką, zawsze mnie wspierasz i dajesz mi chęć do życia. Na prawdę chciałbym to zmienić. Chciałbym, abyś była dla mnie więcej niż tylko przyjaciółką. Jesteś piękną i inteligętną dziewczyną. Może i jesteś jeszcze nastolatką, ale czasami zachowujesz się bardziej dojrzale niż ja. Zawsze gdy byłem blisko ciebie, czułem motylki w brzuchu. Gdy się do mnie uśmiechałaś czułem jak w moje ciało uderza fala gorąca. Chciałbym zadać ci jedno pytanie..." Popatrzyłaś się na Hoseoka, a on na Ciebie i rzekł.
-____... Zostaniesz moją dziewczyną?
Z twoich oczu popłynęły łzy. Rzuciłaś się na chłopaka i mocno go przytuliłaś.
-Nawet nie wiesz jak długo czekałam na te słowa.
Chłopak podniósł twoją głowę do góry i pocałował Cię a ty odwzajemniłaś pocałunek. Marzenia się spełniają tylko wystarczy być cierpliwym i nie poddawać się...
I jak, podobało się? ^^ Mam nadzieję, że nie było dużo błędów ^^' *ponieważ moja zUa Beta zrobiła sobie urlop bez mojej wiedzy. Z brakiem jakiegokolwiek kontaktu przez AŻ 4 dni* Jeśli tak to z góry bardzo przepraszam T^T Wszelkie uwagi i hejty proszę pisać w komentarzach :3 

6 komentarzy:

  1. Wiesz sama nie wiem nawet czemu ale z moich oczu płynął teraz łzy..może dlatego za każda twoja historia ukazuje piękną miłość ukrywaną głęboko..a mnie chyba miłości bardzo brakuje..tak czy inaczej nawet nie wiesz jak mnje się to podobało! Może ciut krótkie ale wystarczy że był J-Hope <3 uwielbiam twoje opowiadania ^^
    i to ostatnie zdanie..."Marzenia się spełniają tylko wystarczy być cierpliwy i nie poddawać się.." to mnie całkowicie rozbiło i wybuchłam płaczem...
    Przepraszam że pisze głupoty ale.. Serio dziękuje ci za to opowiadanie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Po "Mam nadzieję, że nie było dużo błędów ^^'" powinien być dopisek "Moja zUa Beta wybrała się na urlop, bez możliwości kontaktu", czy coś w ten deseń. Pod każdym postem dodanym bez mojego uprzedniego sprawdzenia xD A ja już... O BOOOSZEEE J-HOPE ;_______; *tu Albert aka Jakieś Pseudo Się Wymyśli traci zmysły i nie jest w stanie więcej napisać*

    OdpowiedzUsuń
  3. A taki ładny komentarz był... No trudno. 1. Tam po "Mam nadzieję, że nie było dużo błędów ^^'" małym druczkiem powinien być dopisek "ponieważ moja zUa Beta zrobiła sobie urlop. Bez mojej wiedzy. Z brakiem jakiegokolwiek kontaktu przez AŻ 4 dni" xD I tak pod każdym postem dodanym bez mojego uprzedniego sprawdzenia :D 2. Już biorę się za betoOBOSZE J-HOPE JKDSANDMdbsmdbasnanMHBASNAKMDJNMjhb *tu Anonimowa Beta Albert aka Jakieś Pseudo Się Jeszcze Wymyśli traci wszelkie zmysły i nie jest w stanie dokończyć komentarza. BEZ ODBIORU.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww to takie slodkie <3 podoba mi sie to ze w koncu ktos pisze opowiadanie, ktore nie jest yaoi ^^ i na dodatek dobrze Ci to wychodzi :) Wisnia

    OdpowiedzUsuń