piątek, 3 stycznia 2014

MAKROSY! :D

Tak więc... Zamiast scenariusza mam dla was makrosy mojego autorstwa xD 
Jako że uzbierała mi się dość spora ilość tego, więc postanowiłam, że się nimi z wami podzielę :D
ENDŻOJ! XDZA WSZELKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE LUB INNE - PRZEPRASZAM ;-; NIKT NIE JEST DOSKONAŁY A WYPADKI SIĘ ZDARZAJĄ XD
Niektóre makrosy są po angielsku, a niektóre po polsku ,bo lepiej brzmią C:
Gdyby któryś z obrazków był nie czytelny, wystarczy na niego kliknąć c:


































4 komentarze:

  1. hahaha :D poryczałam sie ze śmiechu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahahaha... Ja też. One są cudowne ^^ Masz może jakieś jeszcze?

      Usuń
  2. Naprawdę fajne macrosy :D Z Jiminem odnośnie penisa, rozwalił mnie i wytypowałabym go jako najlepszy. XD Mam nadzieję, że wkrótce znów coś takiego dodasz, bo widzę, że Ci nieźle wychodzą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Znacznie poprawiłaś mi humor. Świetne xD

    OdpowiedzUsuń