środa, 28 sierpnia 2013

List (Kangjun - C-Clown)


Scenariusz z dedykacją dla Zi_Yoseob <3 Miłego czytania ^^
Droga _____.
Jeśli to czytasz to znaczy, że mnie już niema. Wiem, że teraz Ci ciężko, ale musisz być dzielna. Jak każdy człowiek musi kiedyś umrzeć, tak mój czas już minął. Nie zdążyłem się nawet zestarzeć. Nie miałem jeszcze dzieci. Może to i lepiej? Mniej osób które zostawiłem. Ale nie potrafię sobie wybaczyć tego, że
zostawiłem Ciebie. Byłaś moją przyjaciółką, albo nawet i więcej. Zakochałem się w twoim uśmiechu, Twoich oczach, w Tobie całej. Byłaś dla mnie motywem do dalszej walki. Przepraszam Cię za to, że nie powiedziałem Ci o mojej chorobie. To było dla mnie za trudne. Ale teraz jest już za późno. Nie wiem czy czułaś do mnie to samo. Mam nadzieję, że chociaż trochę. Wiedziałem, że podkochujesz się w Minwoo. Był moim najlepszym przyjacielem. Często pytałaś się mnie czy może iść z nami do parku. Godziłem się, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem, że go kochasz. Dowiedziałem się o tym kilka dni przed śmiercią. Na prawdę żałuję, że nie pożegnałem się z Tobą wcześniej, ale zrobię to teraz. Wiem, że jesteś silną dziewczyną i poradzisz sobie. Minwoo się tobą zaopiekuje.Teraz pewnie płaczesz czytając to. Ale jeśli nie, to dobrze. Nie byłem warty żadnych łez. Byłem tchórzem. Bałem się wyznać, co do Ciebie czuje. Bałem się, że mnie wyśmiejesz i zostawisz. Starałem się nie rozpisywać za dużo. Chcę Ci jeszcze coś powiedzieć: Dbaj o Minwoo i resztę chłopaków. Obiecaj mi, że założysz rodzinę, będziesz mieć dzieci i opowiesz im o wujku Kangjun. Pragnę tylko tego, aby dobrze Ci się żyło. Żebyś była szczęśliwa. Pamiętaj, że będę zawsze z Tobą. Żegnaj.
Kangjun

Trochę wyszedł krótki, ale mam nadzieję, że się nie gniewacie ;-; Jeśli jest zbyt smutny czy coś to przepraszam xD Chodź mam nadzieję, że się jednak podobał :3 (Nadzieja matką głupich xD ) Zapraszam do komentowania! ^^

8 komentarzy:

  1. zbyt smutny jak dla mnie wole jakieś wesołe ff :) Ale jest fajny podoba mi sie ten pomysł z listem świetny :P Ej mam pytanko czy można składać zamówienia na ff?????

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, jest zbyt smutny, ale i tak mi się podobał. wszystkie Twoje angsty łamią mi serce T^T pisz dalej bo idzie Ci coraz lepiej xd Wiśnia

    OdpowiedzUsuń
  3. za smutny? Kochana to było cudne ;C Takie ff zawsze trafiają w moje serce aż chce się płakać..
    Ślicznie ^^ i dziękuję, że kolejny raz napisałaś coś z dedykiem dla mnie- czas się chyba bd odwdzięczyć xD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ;_; dla mnie to zbyt wiele, łzy same płyną. Uwielbiam Twoją twórczość ^^ weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym prosić o Henriego z Super Junior ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłabyś tak miła i napisała z Kai z Exo???? :D

    OdpowiedzUsuń