niedziela, 28 września 2014

I'm Still Allive!

Witajcie!
Jak widzicie nadal żyje, a ficzków brak ;-;
No więc sytuacja jest taka iż nie mam zbytnio dostępu do komputera co się wiąże z brakiem pisania ff. Obiecywałam, że w wakacje dodam choć jedną notkę. Tu już miesiąc po wakacjach, a po ficzkach ani śladu ;-;
Możecie mnie za to zjeść, pozwalam.
Jeśli ktoś chce troche poczytać to zapraszam tu --> KLIK
Jak ktoś lubi yaoi smuty to idealny blog dla niego. Natomiast jeśli ktoś czeka na moje fanficzki to musi uzbroić się w cierpliwość. Z tego co mi pokazują statystyki dużo osób odwiedza codziennie bloga i wyczekuje nowych notek. Przepraszam was bardzo za to ;;;; Nie chcem zawieszać bloga bo sokoro mówicie, że podobają wam się moje opowiadania to nie chcem wam tego zabierać ;-; Tak więc przepraszam jeszcze raz i proponuje uzbroić się w cierpliwość ;;;;;

2 komentarze:

  1. Dla ciebie jestem gotowa czekać nawet 20 lat (oczywiście mam nadzieję, że nie rozważysz tej możliwości xD) ;) Bardzo tęsknię za scenariuszkami i przyznam, że było mi przykro, bo rzeczywiście obiecywałaś ficzkę w wakacje <3 ;3 Tak, czy siak, cieszę się, że jednak jesteś i zamierzasz pisać dalej ;) Kocham ;* ;)

    www.exo-imagines-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam <3 i zapraszam do siebie
    http://chanrae.blogspot.com/
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń