sobota, 1 marca 2014

Pobudka ( Suga - Bangtan Boys )



Po naprawdę długiej nieobecności mam dla was Sugę ;w;
Mam nadzieję że się na mnie nie gniewacie za tą przerwę  ;-;


Dziś twoja kolej - powiedział ze spokojem Namjoon
-Ale dlaczego ja?!
-Bo tak wypadło! Powodzenia!
-Aish...
Znowu ty? Przecież każdy w dormie wie, że Suga jest typem człowieka, którego można tylko próbować wyciągnąć z łóżka, a i tak zawsze kończy się to porażką. No, ale trzeba chociaż spróbować.
   Otworzyłaś drzwi od jego pokoju i zobaczyłaś Sugę rozwalonego na łóżku. Wyglądał jednocześnie przekomicznie i słodko. Uśmiechnęłaś się pod nosem i podeszłaś do niego. Z szarpnęłaś gwałtownie kołdrę z jego ciała, na co on skulił się w kłębek i mruknął coś pod nosem.
-Oppa! Wstawaj! Znów zaspałeś! - chłopak nie zareagował. Zaczęłaś nim potrząsać, ale to nic nie dało - tylko obrócił się na drugą stronę.
-Yah! Wstawaj! No już! - próbowałaś go zepchnąć, ale nic z tego. Opadłaś na łóżko, opierając się czołem o plecy chłopaka.
- Gdyby za każdy dzień w którym zaspałeś, dostawałabym 10000 wonów, byłabym bogata. - lekko uderzyłaś głową o plecy Sugi. Chłopak znowu coś mruknął i odwrócił się w twoją stronę. Odsunęłaś się trochę, a on popatrzył na ciebie ze skwaszoną miną.
-Wstawaj leniu! - klepnęłaś go lekko w ramię i miałaś już wstawać, gdy nagle Suga złapał cię za rękę i pociągnął na łóżko, przytulając się do ciebie.
-Yah! Co ty ro... - chciałaś dokończyć, ale... Suga zatkał twoje usta swoimi.
-Jesteś dziś taka głośna... - mruknął chłopak po czym się podniósł, zostawiając cię samą w pokoju.
    Nadal leżałaś w szoku. Czy Yoongi właśnie cię pocałował? Nie wiedziałaś jak zareagować więc po prostu poszłaś do kuchni, gdzie już siedziała reszta chłopaków. Spojrzałaś na Sugę, a wasze oczy się spotkały. Ale gdy chłopak posłał ci uśmiech, poczułaś że się rumienisz. Poszłaś do łazienki żeby ochłonąć. Weszłaś do pomieszczenia i przekręciłaś kluczyk w drzwiach. Podeszłaś do lustra i ochlapałaś policzki zimną wodą. Wtedy za sobą usłyszałaś kroki, więc powoli się odwróciłaś. Za tobą stał Yoongi i wpatrywał się w ciebie.
-C-co ty tu robisz?
-Umm... Stoję? - odpowiedział trochę rozbawiony
-Ale ja się pytam dlaczego ty tu stoisz, skoro zamknęłam drzwi.
-Zapomniałaś że mieszka z nami Rap Mon - zaśmiał się i poklepał cię po ramieniu.
-To dlaczego tego nie naprawisz? - spytałaś lekko poirytowana
-Może nie chcę? Za każdym razem gdy będziesz się kąpała, ja będę wchodził do łazienki. - zrobił poważną minę, lecz gdy zobaczył przerażenie na twojej twarzy uśmiechnął się i poczochrał twoje włosy.
-Nie bój się, naprawię je zaraz - puścił ci oczko i zaczął szukać czegoś w szafce. Wyszłaś z pomieszczenia całkiem zmieszana. To co mówił brzmiało bardzo poważnie, ale on na pewno żartował... Prawda?
Dziś BTS mieli wolne, więc w dormie panował chaos - mieliście wyjechać na małe wakacje. Siedziałaś w pokoju z chłopakami, gdy do pokoju wszedł Namjoon.
-Zmiana planów, zostajemy w domu - oznajmił. Wszyscy jęknęli zrozpaczeni, dało się wyłapać jedne "Dlaczego?!"
-Menadżer-hyung powiedział, że mamy siedzieć w domu, ponieważ możemy natknąć się na jakieś fanki. A on tego nie chce.
-To może zrobimy sobie noc horrorów? - zaproponował Taehyung
-Ile można oglądać horrory. Może w coś pogramy? - odparł Jimin
-To może w butelkę? - rzucił Suga. Spojrzałaś na niego, a wasze oczy znowu się spotkały. Jakby przewiedział że na niego spojrzysz. Poczułaś ciarki na całym ciele. Wszyscy byli za. Mieliście grać na prawdę lub wyzwanie.
   Usiedliście w okręgu i zaczęliście grę. Po jakimś czasie wypadła kolej Hoseoka. Chłopak zakręcił butelką i trafiło na ciebie. J-Hope miał najdziwniejsze pomysły, ale zaryzykowałaś i wybrałaś zadanie. Przez chwilę myślał jaką "karę" ci wymyślić. Spojrzał na chłopców siedzących koło ciebie. Z jednej strony Jin, a z drugiej Suga. Na ustach Hobiego pojawił się uśmieszek. Wskazał palcem na Yoongiego.
-Pocałuj Suge-hyung! - wszyscy zaczęli gwizdać i klaskać, a ty zamarłaś.
-C-co? M-mogę zamienić na pytanie?
-Nie ma już odwrotu! Musisz go pocałować! - krzyknął Kookie.
-Ale może nie chcę tego robić?!
-Jakoś dzisiaj rano nie protestowałaś... - powiedział Suga, uśmiechając się pod nosem. Zapadła cisza. Ktoś zapytał czy naprawdę się całowaliście.
-Nie całowaliśmy się!
-To jak to nazwiesz, skoro nie "całowaniem"? - spytał Yoongi
-Im szybciej to zrobisz, tym szybciej będziesz miała to z głowy.
Odwróciłaś się do niego i położyłaś dłonie na jego barkach. Zamknęłaś oczy i zaczęłaś się do niego przybliżać. Yoongi złapał cię w tali i przyciągnął, w skutek czego wasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku. Suga odsunął się od ciebie, przygryzł wargę i spojrzał ci w oczy.
- _____... Zostaniesz moją dziewczyną?

14 komentarzy:

  1. guijgwehwnuij jesteś winna mojej śmierci T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej też
      Poskończeniu historii walnęłam się o kaloryfer łokciem zaraz minie godzina od mojego zgonu😂

      Usuń
  2. Jak uroczo! *q* życzę więcej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomom jakie to słodkie i urocze <333 Bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. No niee~~ Proszę cię, bo zabijasz. OMATKOCOTOBYŁO!! :**:

    OdpowiedzUsuń
  5. http://kpopowyswiat-scenariusze.blogspot.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00-08:00&max-results=2

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to pasuje do Sugi, taki zadziorny, leniwy ale za to z ciętym językiem, co dodaje nutki komizmu całej historii. Takie całus i pobudki to ja mogę mieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,nominowałam cię do Versatile Blogger Award <3 ;)
    Jako podziękę ode mnie za Twoją cudną pracę (jak zwykle zresztą haha ;))
    Więcej info na:
    www.exo-imagines-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj nominowałam cię do Versatile Blogger :3
    wiecje na :
    http://www.kochamkoreanskichchlopcow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O, słodkie. YoonGi, agshjdf *w*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham cię ;* gdyby to było z jungkookiem to by mnie to zabiło
    ~Kookie

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg mam zawał chyba, dzwońcie po karetkę ;www;; Umieram

    OdpowiedzUsuń
  12. boże, jakie ty przepiękne opowiadania piszesz
    jeszcze nigdy nie widziałam takich krótkich i uroczych opowiadań
    genialne

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, jezu,jezu,jezu dlaczego znalazłam twoje opowiadania dopiero teraz? ;____; To wszystko jest takie awfgyhend *q*
    Weny życzę na dalsze scenariusze i zapraszam do siebie :]
    http://mb-fanfic.blogspot.com/
    *wybacz za reklamę, ale dopiero zaczynamy T_T*

    OdpowiedzUsuń